PDA

View Full Version : Waxed eyebrows on guys is fucked



lazzlo
05-27-2008, 10:59 PM
why do you do it?

Mr. Goat
05-27-2008, 10:59 PM
Cause its so Metro!

lazzlo
05-27-2008, 11:01 PM
it freaks me out, it looks shit fellas, it really does, and if a girl is talking to you, its not because of the damn eyebrows.

crockett
05-27-2008, 11:09 PM
Everytime I see a chick that waxes her eyebrows then paints them back on.. I instantlly think "Tranny Alert". I have no clue why a guy would do it, but WTF do girls do it? It looks fucked up.

lazzlo
05-27-2008, 11:12 PM
i like a nice shape on a girl, but no liner!

camalot
05-27-2008, 11:18 PM
I never knew there were guys that did that shit to their eyebrows.

crockett
05-27-2008, 11:27 PM
I never knew there were guys that did that shit to their eyebrows.

They aren't guys they are girly men with out tits

JerseyGTO
05-27-2008, 11:36 PM
why do you do it?


Soooo ? you see alotta guys in the woods like that do ya ?:iorofl: You dont share the same tent I hope ;)

Angel
05-27-2008, 11:38 PM
it freaks me out, it looks shit fellas, it really does

Unless it's just the middle bit bc otherwise they have a Bert brow going on, then it's ok

SirMoby
05-28-2008, 12:06 AM
Have you ever seen women that pluck out all their eye brows and then draw them back in with a pencil? That's far worse.

XxXotic
05-28-2008, 12:07 AM
i don't do it :D

Panky
05-28-2008, 12:16 AM
I don't know why people just can't leave their eyebrows alone. I can understand keeping them under control if one has the whole unibrow thing going on or it looks like a fuzzy caterpillar is pasted above their eyes, but other than that, leave them alone.

PMC
05-28-2008, 12:21 AM
i don't think i've ever even seen it

kaz
05-28-2008, 02:58 AM
I was honestly expecting a few pics here. I occassionally trim mine here and there, but never go as far as waxing. I always like the people who get too much taken off, and have to resort to shaving it off or looking weird for months

Seven888
05-28-2008, 05:16 AM
Cause its so Metro!

More like ghey!

Tim
05-28-2008, 08:19 AM
I hate metro!

riddler
05-28-2008, 08:26 AM
i trim my eyebrows every now again because they will look like catapillers..

also i shave between them because ill look like some cave man :P but evening them up and shit looks really dumb it looks unnatural

Reppy
05-28-2008, 10:04 AM
why do you do it?

Why? What have people been telling you?

Angel
05-28-2008, 10:55 AM
I don't know why people just can't leave their eyebrows alone. I can understand keeping them under control if one has the whole unibrow thing going on or it looks like a fuzzy caterpillar is pasted above their eyes, but other than that, leave them alone.

http://www.80stees.com/images/products/Sesame_Street_Bert_Head-T-link.jpg

MP
05-28-2008, 01:23 PM
Trim yes, wax no.

goldbucks
05-28-2008, 03:49 PM
I trimmed them if they get bad

Anthony
05-28-2008, 04:54 PM
I get my eyebrows waxed once a month. I'm lucky that I have a pro who makes it look natural.

Yngwie
05-28-2008, 07:42 PM
I don't do any of that feminine shit lol

papillon
05-28-2008, 08:14 PM
some hairy guys have crazy monobrows and i can see why they might want to do it but most of the time its pointless

Reppy
05-28-2008, 09:13 PM
I don't do any of that feminine shit lol

Except for growing your hair long.

born2blog
05-28-2008, 09:27 PM
I always like the people who get too much taken off, and have to resort to shaving it off or looking weird for months

haha, that's the thing with eyebrows is they take forever to grow back!!

lazzlo
05-28-2008, 09:43 PM
i noticed alot of soccer players do it in that final game