PDA

View Full Version : Riddle Me This Batman



MP
07-08-2006, 08:23 PM
We activated www.ClubCharlie.com today to do some testing, it's not announced, the domain is new, we have not told anyone it's live, we have not run any ads or hosted....

7 joins so far today, 1:41, wtf I am scratching my head?

MP
07-08-2006, 08:24 PM
Fuck I don't even have all the movies up yet, been scrabbling to get them up, jeez.

Dario
07-08-2006, 08:30 PM
Guess she has a lot of fans :)

Capt. 'rold
07-08-2006, 08:35 PM
I can see it converting well - brand new and hot for that matter :)

MP
07-08-2006, 08:56 PM
I can see it converting well - brand new and hot for that matter :)I hope, lol just surprised it is getting traffic already.

Capt. 'rold
07-08-2006, 09:03 PM
I hope, lol just surprised it is getting traffic already.

You've got content up, some of your affiliates probably stumbled across it and built some galleries :)

rockhard8
07-08-2006, 09:04 PM
could be overanxious webmasters looking to grab members area content for promotion before the rest of the flock

Mr. Goat
07-08-2006, 09:04 PM
I know some guys already have links up like Nurgle... but thats just a blog he had sitting there with the linking codes etc just waiting for it to go live wonder how many if any are his sales :)

Baxter
07-08-2006, 10:28 PM
I know some guys already have links up like Nurgle... but thats just a blog he had sitting there with the linking codes etc just waiting for it to go live wonder how many if any are his sales :)


blog hmmmm hehe

PMC
07-08-2006, 10:35 PM
haha thats a good sign :)

Angel
07-08-2006, 11:59 PM
For the love of God someone take away Roofies credit card :rofl:

Don Soporno
07-09-2006, 01:33 AM
she is fucking hot as all hell.

Reppy
07-09-2006, 01:50 AM
For the love of God someone take away Roofies credit card :rofl:
XxXotic gives him sports bets tips on the proviso that Roofie spends his winnings through XxXotic's referral links. ;)

AbulletAway
07-09-2006, 03:49 AM
Just added another movie :) Uploading another one and am about to shut up here and start encoding the next one boss :D

mallorcaboy
07-09-2006, 03:52 AM
woohohoooo! good signs ... charlie is a hottie

laura99
07-09-2006, 05:23 AM
She's a little hairy

KRM
07-09-2006, 06:21 AM
She's a little hairy
I don't think you have a right to talk if that is you in your avatar :P

Seven888
07-09-2006, 07:04 AM
Damn nice :)

nurgle
07-09-2006, 09:00 AM
hmm ive been waiting for ages ;) i havent sent 7 sales though.. unless ure stats are fucked and im not getting credit :P

MP
07-09-2006, 09:54 AM
hmm ive been waiting for ages ;) i havent sent 7 sales though.. unless ure stats are fucked and im not getting credit :PYou already have two new sales today from her.

nurgle
07-09-2006, 11:20 AM
2 from hardly any hits is an awesome start!

XxXotic
07-09-2006, 11:24 AM
XxXotic gives him sports bets tips on the proviso that Roofie spends his winnings through XxXotic's referral links. ;)
i wish. i dont get shit :(

PurrsianPussyKat
07-09-2006, 01:55 PM
Charlie lane makes me tingle in my special places.
She's one hot tamale!

Rictor
07-09-2006, 06:06 PM
You're already in Google:

Charlie Laine Free Picture Links - Free PicsCharlie Laine - Official links to the website. ... Enjoy these links to some of the hottest galleries of Charlie Laine around. All the galleries are free.. ...
www.clubcharlie.com/

MP
07-09-2006, 06:33 PM
You're already in Google:

Charlie Laine Free Picture Links - Free PicsCharlie Laine - Official links to the website. ... Enjoy these links to some of the hottest galleries of Charlie Laine around. All the galleries are free.. ...
www.clubcharlie.com/Damn that's quick, the site was not there a few days ago.

MP
07-09-2006, 06:36 PM
You're already in Google:

Charlie Laine Free Picture Links - Free PicsCharlie Laine - Official links to the website. ... Enjoy these links to some of the hottest galleries of Charlie Laine around. All the galleries are free.. ...
www.clubcharlie.com/

I figured it out, the url when we got it was re-directed to a Charlie Laine blog that had a coming soon link, Google must have picked it up there, then when we turned it on some traffic was there.

Angel
07-09-2006, 11:14 PM
Charlie lane makes me tingle in my special places.
She's one hot tamale!
:D She sure is!

sweetylicious
07-10-2006, 12:51 AM
She's looking really nice.. clip tickles! hot...... :cool:

Tim
07-10-2006, 12:28 PM
Nice one! :)