PDA

View Full Version : Kids books that never made it to publication



Reppy
02-25-2006, 03:09 AM
Funny stuff :)

sexypond
02-25-2006, 03:16 AM
Funny cartoon pics, I like it

Seven888
02-25-2006, 03:49 AM
How cute :)

PMC
02-25-2006, 07:40 AM
haha those are fucking awesome!

mallorcaboy
02-25-2006, 08:00 AM
hahahahahahaha funny shit :)

KRM
02-25-2006, 09:07 AM
lol that's funny

pf69.com
02-25-2006, 10:19 AM
heheheh.....very nice one!!!

spideriux
02-25-2006, 10:59 AM
haha funny :D

Th!nk
02-25-2006, 03:21 PM
heheheh! i understand why it never made to publication :D

Mr. Goat
02-25-2006, 06:37 PM
Fanny shavers her beaver.. lol

lottrbacchus
02-25-2006, 08:08 PM
nice

ms.wild
02-27-2006, 05:22 AM
hahaha very nice :D

Tim
02-27-2006, 01:32 PM
Damn!! :lol1:

EyesWideShut
02-28-2006, 03:18 AM
I can't see any reason why that didn't make it to publication.








Honestly.. :D