PDA

View Full Version : So I Go Out Drinking....



MP
10-31-2005, 09:05 PM
And Boca Raton has a 9:00 curfew, last call at the bar was 8:00, WTF.

KRM
10-31-2005, 09:08 PM
thats fucked

msacras
10-31-2005, 09:08 PM
that is very very scary...please tell me it was just an evil Halloween story

Angel
10-31-2005, 09:15 PM
:rofl: That's so crappy it doesn't really make a night out worth it does it? Just buy some beers and open a bar in your garage next time like Homer did in The Simpsons :D

Cuban Chick
10-31-2005, 09:23 PM
:rofl: That's so crappy it doesn't really make a night out worth it does it? Just buy some beers and open a bar in your garage next time like Homer did in The Simpsons :D


Exactly!@!

ChrisExtreme
10-31-2005, 09:26 PM
Boca Raton is added to the list of places I will never visit.

MP
10-31-2005, 09:41 PM
Lots of places with out power, but the drive home was fun, since all the traffic lights were out :)

the Shemp
10-31-2005, 11:15 PM
And Boca Raton has a 9:00 curfew, last call at the bar was 8:00, WTF.

average age in Boca Raton is about 85...

Panky
10-31-2005, 11:22 PM
LOL! That would seriously suck. Is it because of the hurricane or is that the way it is all the time?

Panky
10-31-2005, 11:24 PM
average age in Boca Raton is about 85...

LOL! Oh... Well, that explains a lot.

XxXotic
10-31-2005, 11:24 PM
Boca Raton is added to the list of places I will never visit.the residents of boca are rejoicing as we speak ;)

Angel
11-01-2005, 12:17 AM
average age in Boca Raton is about 85...
:rofl: Kevin is so busted! He was shooting grandma content :D

msacras
11-01-2005, 02:15 AM
if it makes you feel better my night was also ruined by an early last call

Mr. Blue
11-01-2005, 07:07 AM
average age in Boca Raton is about 85...

Florida: It's where old New Yorkers go to die.

Hmm, I wonder if Florida would change their state motto to that.

MP
11-01-2005, 09:46 AM
Well yes Boca is full of old people, but this is a college bar, one of two in Boca that is open until 5:00 AM, but the Hurricane has all that screwed up. The owner told me last night he lost 30k worth of food because he had no power :(

Mr. Goat
11-01-2005, 10:16 AM
hahaha damn thats crazy.. I can just see them doing last call at 8pm!

XxXotic
11-01-2005, 10:39 AM
kevin was out tryin to get some models for granniesgonebad.com

AGB Lyn
11-01-2005, 11:13 AM
kevin was out tryin to get some models for granniesgonebad.com
That would be gross :puke:

XxXotic
11-01-2005, 11:23 AM
That would be gross :puke:you know you like it :P

justb
11-01-2005, 11:32 AM
when does the curfew go away?

Tim
11-01-2005, 12:16 PM
Why does that curfew exist?

XxXotic
11-01-2005, 01:06 PM
Why does that curfew exist?because of the hurricane and there not being a power in a lot of places still

Tim
11-01-2005, 01:15 PM
ah OK. Makes sense

EyesWideShut
11-02-2005, 01:55 AM
Curfews are for minors. I hate being subjected to such policy.

msacras
11-02-2005, 02:31 AM
the suburb I live in has a curfew for minors, midnight on weekends...im so glad I didnt grow up here

spideriux
11-02-2005, 10:37 AM
you want a beer? :D