PDA

View Full Version : Tim Hortons is gay!



Mr. Goat
01-18-2005, 08:33 PM
So I went to my storage unit tonight and the lock was frozen shut so I was like okay lets go buy a hot chocolate from tim hortons and also get a cup of hot water to defrost the lock.

tim hortons charged me 92 cents for a cup of hot water.

:bike:


I remember when places use to just charge you 5cents for the cup or something like that... I bet they thought I had my own tea bag in the car or something and was going to make my own tea.

Idiots!

laura99
01-18-2005, 08:40 PM
That's crazy! Those damn Tim Horton's are on every corner up there. You need to buy some lock deicer.

xamoMike
01-18-2005, 08:42 PM
didnt hot water make it worse? I mean it would defrost it, then turn to ice.. next time just pee on it, its free!

Krum
01-18-2005, 08:44 PM
They're nuts. I will think twice before going to that place.

Mr. Goat
01-18-2005, 08:55 PM
well they gasve me a big cup of the water so i had enough time to defrost it to open it and then defrost it to lock it again :)

asuna
01-18-2005, 08:58 PM
I'm nosey, what's in the locker and why couldn't you wait til it wasn't -900?

Mr. Goat
01-18-2005, 09:00 PM
well i had 4 huge boxes of MP MUGS that were taking up space so took them there and my luggage from vegas.

so was doing a big clean up today so was getting rid of shit that did not have to be here!

AGB Lyn
01-18-2005, 09:05 PM
didnt hot water make it worse? I mean it would defrost it, then turn to ice.. next time just pee on it, its free!
:rofl:

laura99
01-18-2005, 09:07 PM
If you pee on it, take gloves with you.

Don Soporno
01-18-2005, 09:15 PM
Im curious, are you known for carrying tea bags around with you and if so do you really have a right to call Tim Hortons gay?

lazzlo
01-18-2005, 09:16 PM
El cheapos!

MP
01-18-2005, 09:29 PM
That would be a hint to MOVE :)

Master_Shooter
01-18-2005, 09:33 PM
didnt hot water make it worse? I mean it would defrost it, then turn to ice.. next time just pee on it, its free!


Great idea, man! You just made my day. :rofl:

swoop
01-18-2005, 09:35 PM
Is Tim Horton's in Canada only? I've seen their ads on the dasher boards when watching the NHL, when they actaully played games.

Mr. Goat
01-18-2005, 09:51 PM
yeah its just a candian thing... donut shop created by the old hockey player from the leafs.. now there is like one on every corner or close to it.. honestly.

my town has a population of like 50K and there is like 7-8 tim hortons in town, plus a dozen other coffee shops.

Mr. Goat
01-18-2005, 09:52 PM
Im curious, are you known for carrying tea bags around with you and if so do you really have a right to call Tim Hortons gay?


yeah they like to call me the tea bagger :)

laura99
01-18-2005, 09:53 PM
I think there are a few Tim Hortons in the states.

McAttack
01-18-2005, 10:49 PM
yeah its just a candian thing... donut shop created by the old hockey player from the leafs.. now there is like one on every corner or close to it.. honestly.

my town has a population of like 50K and there is like 7-8 tim hortons in town, plus a dozen other coffee shops.

When I drove cross country, I found out Tims pretty much stops in Ontario. Halfway through it actually. Past Thunderbay, Tims is rare. It's Robins Doughnuts there, and I think they hire the world's dumbest sack of lards.

Angel
01-18-2005, 10:52 PM
Im curious, are you known for carrying tea bags around with you and if so do you really have a right to call Tim Hortons gay?
:rofl: that's too funny! I hear he does!

Krum
01-18-2005, 11:00 PM
:rofl: that's too funny! I hear he does!


Yeah, nice one Don Soprono. Hahaha. :lol1:

MP
01-18-2005, 11:03 PM
Is Tim a gay fag?

TexasDreams
01-18-2005, 11:06 PM
Im curious, are you known for carrying tea bags around with you and if so do you really have a right to call Tim Hortons gay?

Mailmam is world famous for loving "tea bags". :rolleyes:

Mr. Goat
01-18-2005, 11:10 PM
Is Tim a gay fag?

no he was one of the best hockey players of his time.. then he made a donut shop and it just grew and grew.. then he died the wife sold it and not its just a lisence to print $$ always a line up!

Pickwick
01-18-2005, 11:15 PM
no he was one of the best hockey players of his time.. then he made a donut shop and it just grew and grew.. then he died the wife sold it and not its just a lisence to print $$ always a line up!


That's too bad. His wife should have continued the business.

Don Soporno
01-19-2005, 12:54 AM
That's too bad. His wife should have continued the business.



she probably hated it, she finally got her husband more or less to herself after his hockey career was over and then he opens a doughnut shop...lol

McAttack
01-19-2005, 12:56 AM
well the chain exploded after she sold it. Who cares, she has enough cash now. Probably dead by now come to think of it. I know Tim Horton is.

Mr. Goat
01-19-2005, 01:33 AM
yeah she sold it and they it went crazy and then she tried to sue or something saying that she was scammed or some shit because it was basicly sold a little while after his death if memory serves me correct.

BradM
01-19-2005, 01:54 AM
I wish we had Tim Hortons here. I want to start up the franchise in the US. Dont think there are any cold lumberjacks in the Cali area tho :(

Seven888
01-19-2005, 04:55 AM
Should have just grab a empty cup and headed to the washroom for hot water :D

KRM
01-19-2005, 07:37 AM
admit it you went to visit ex-gf and ex-bf you keep in storage

McAttack
01-19-2005, 10:59 AM
I wish we had Tim Hortons here. I want to start up the franchise in the US. Dont think there are any cold lumberjacks in the Cali area tho :(

Isn't Dunkin' Donuts making a major comeback in the US right now? I know DD pretty much got wiped out in canada by Tim Hortons.

XxXotic
01-19-2005, 11:02 AM
If you pee on it, take gloves with you.why? urine is sterile, if anything it'd make yer hands cleaner then they already were