PDA

View Full Version : Thanks Ariel Rebel....Footman Enter Sitting Down



smiley
06-04-2013, 08:33 PM
got a special present from cute lil Ariel today and ill have to start rotating my signature cuz so many hot ones to play with but i KNEW this one would be a fan favorite...especially for Footman

those eyes...KILLER

Thanks again Ariel...made my day :fan: :love:

http://www.nsdspress.com/__Smiley/SexyFeet.gif

Aišo
06-04-2013, 09:48 PM
Oh, my god.

I feel you should have given Footman more of a warning, he could very well ruin keyboard and monitor, and if he's on a laptop, forget about it.

You're a real jerk Smiley, and I hope he holds you responsible for any and all damages.

djroof
06-04-2013, 09:52 PM
Ariel always hot!!!

dgchi
06-04-2013, 10:05 PM
she has really nice feet

Footman
06-05-2013, 12:17 AM
HOT DAMN!!!

Holy HOT DAMN!!!

Ariel is such a little hottie... head to TOE !!!

Thanx for sharing that Smiley!!

I may just have to save that one!

smiley
06-05-2013, 12:33 AM
Oh, my god.

I feel you should have given Footman more of a warning, he could very well ruin keyboard and monitor, and if he's on a laptop, forget about it.

You're a real jerk Smiley, and I hope he holds you responsible for any and all damages.


BAHAHAHA dude...i literally just spit my drink

smiley
06-05-2013, 12:35 AM
HOT DAMN!!!

Holy HOT DAMN!!!

Ariel is such a little hottie... head to TOE !!!

Thanx for sharing that Smiley!!

I may just have to save that one!

no prob...you have given me a new outlook on feet and when i saw this gif i nearly fainted...and then said...must post must post for Footman!

яochard
06-05-2013, 01:21 AM
fap fap fap!

Footman
06-05-2013, 09:18 AM
no prob...you have given me a new outlook on feet and when i saw this gif i nearly fainted...and then said...must post must post for Footman!
I think most people can appreciate pretty sexy feet over ugly unkept feet. But be careful. it's a slippery slope down to have a foot fetish. Welcome to the dark side! Ain't so bad huh? lol

BTW - New sig!!!

Cleo
06-05-2013, 09:59 AM
I don't get the attraction to feet but then I also don't get the attraction to checks with dicks. Actually I don't get much of porn but I do get turned on making money so I guess we all have our own fetishes.

Mr. Goat
06-05-2013, 10:00 AM
gif of her butthole?

djroof
06-05-2013, 12:28 PM
btw where is this girl?

smiley
06-05-2013, 12:47 PM
I think most people can appreciate pretty sexy feet over ugly unkept feet. But be careful. it's a slippery slope down to have a foot fetish. Welcome to the dark side! Ain't so bad huh? lol

BTW - New sig!!!

DUDE...that looks like it has been there forever...its so you!..looks great

Footman
06-05-2013, 01:31 PM
DUDE...that looks like it has been there forever...its so you!..looks great
Thanx bro... I kinda like it *WEFG*

dgchi
06-05-2013, 06:37 PM
shouldn't it be linked to her site though?

Footman
06-05-2013, 08:19 PM
shouldn't it be linked to her site though?
My sig.. that gif is for me and all ME! ok... she sent it to Smiley and he shared with me, he's cool like that.

Seriously, I'll gladly link to her site on my footman blog posts if she has more sexy feet stuff *hint, hint*

Aišo
06-05-2013, 09:09 PM
She just needs to make like 15 more unique ones and we can all have one.

Clam
06-05-2013, 09:41 PM
btw where is this girl?

She does not have a penis...

smiley
06-06-2013, 12:49 PM
She just needs to make like 15 more unique ones and we can all have one.


she sent me 23 different ones....plus i have my sig...:)

Aišo
06-06-2013, 12:51 PM
she sent me 23 different ones....plus i have my sig...:)

How much you weigh?

smiley
06-06-2013, 01:41 PM
How much you weigh?

alot lighter since i got 23 gifs to play with... :squirt: :lol1:

Aišo
06-06-2013, 01:42 PM
alot lighter since i got 23 gifs to play with... :squirt: :lol1:

Well that doesn't help, I am trying to see if the phrase "I believe you about as far as I can throw you" is true.

smiley
06-06-2013, 01:46 PM
Well that doesn't help, I am trying to see if the phrase "I believe you about as far as I can throw you" is true.

LOL...ok...220...

Cleo
06-06-2013, 01:48 PM
Some people just take their foot fetish too far.


http://youtu.be/Io6Y6N5GgkQ

Aišo
06-06-2013, 01:54 PM
LOL...ok...220...

yep, it's true.

smiley
06-06-2013, 01:57 PM
yep, it's true.


HAHAHA...if Ariel is ok...ill post them and see what new festishs will end up in ppls sigs...

got a few sex g/g sucking fingers ones, a few nice butt ones...a few playing ones...

ArielRebel
06-06-2013, 02:55 PM
HAHAHA...if Ariel is ok...ill post them and see what new festishs will end up in ppls sigs...

got a few sex g/g sucking fingers ones, a few nice butt ones...a few playing ones...

Oh feel free to post them all :)
and thank you so much for doing this thread :P You're amazing xxxxx

smiley
06-07-2013, 01:04 PM
you ask and you shall receive...sorry for the load times...i was going to do all at once but the load times were stupid...so ill add a few over the next few days....call this round one

Hi
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_Hi.gif

Blow Me
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_BlowMe.gif

Boobie Bounce
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_BoobBounce.gif

Bootylicous
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_Bootylicous.gif

Bouncing Booty
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_BouncingBooty.gif

Butt Wash
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_ButtWash.gif

Footman
06-07-2013, 04:19 PM
Blow Me
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_BlowMe.gif



OH SWEET JESUS!

idolbucks
06-08-2013, 01:50 PM
You definitely have it going on Ariel!

Yngwie
06-09-2013, 12:41 AM
Jesus christ! I need some time alone.. Wait, Ariel, please meet me in my bedroom. I'm ready and waiting.




you ask and you shall receive...sorry for the load times...i was going to do all at once but the load times were stupid...so ill add a few over the next few days....call this round one

Hi
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_Hi.gif

Blow Me
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_BlowMe.gif

Boobie Bounce
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_BoobBounce.gif

Bootylicous
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_Bootylicous.gif

Bouncing Booty
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_BouncingBooty.gif

Butt Wash
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_ButtWash.gif

dgchi
06-09-2013, 03:09 AM
http://i.imgur.com/TzWLU4r.jpg

dgchi
06-09-2013, 07:08 PM
http://i.imgur.com/zdKBjsM.jpg

smiley
06-10-2013, 12:25 PM
just gonna bite the bullet and post the rest for your monday viewing pleasures:

Dancing
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_Dancing.gif

Glasses & Toys
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_GlassesNToys.gif

In & Out
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_InAndOut.gif

I Touch Myself
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_ITouchMyself.gif

Just The Tip
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_JustTheTip.gif

Lick The Tip
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_LickTheTip.gif

Lucky Finger
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_LuckyFinger01.gif

Lucky Finger #2
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_LuckyFinger02.gif

Nipple Pinch
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_NipplePinch.gif

Piece Of Ass
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_PieceOfAss.gif

Rub-A-Dub-Dub
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_RubADubDub.gif

Sexy Feet - Endorsed By Footman
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_SexyFeet.gif

Sexy Lingerie
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_SexyLingerie.gif

Sucking Delight
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_SuckingDelight.gif

Finger Lickin' Goodness
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_FingerLickinGoodness.gif

Sexy Eyes - Another Fav of mine
http://www.nsdspress.com/__Smiley/Ariel_Rebel_SexyEyes.gif